דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים והיופי שבעייני המתבונן 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2160 פעמים ]

עיצוב אתרים הוא תחום רחב, אמנותי למדיי - ועל טעם וריח אפשר הרי להתווכח שעות על גבי שעות.  יש אנשים המעדיפים עיצוב אתרים מורכב ומתוחכם, מאתגר טכנית, שמאחוריו עומד קונספט שלם. כמובן, בניה של אתר מתוחכם כזה תיקח זמן ממושך, זמן יקר שבו אתם, בעלי העסק, עלולים להפסיד לקוחות פוטנציאליים, כי האתר שלכם בבנייה כבר חודשיים. הדדליין שניתן לכם מצד חברת עיצוב אתרים שסגרתם איתה הוא לעיתים בגדר המלצה בלבד, ועשוי להימתח לזמן ארוך יותר בגלל בעיות טכניות אלו ואחרות.
ומה לגבי היתרון של עיצוב אתרים כל כך מושקע ותובעני? היתרון הוא ה"וואו" שיהיה לגולשים שהם יכנסו לאתר המרשים וידפדפו בעמודים השונים. אנשים אחרים מטפחים העדפה עבור עיצוב אתרים פשוט, נגיש יותר, עממי יותר. הם לא רוצים למתג את העסק שלהם כיקר מידיי, הם גאים במחירים הנוחים והנגישים שהעסק שלהם מציע. העממיות הזו צריכה להתבטא באתר שלהם, כמובן.

יש אנשים אחרים שאוהבים לשלב בין השניים – בין עיצוב אתרי אינטרנט מורכב ומתוחכם לעיצוב אתרים מינימליסטי ונקי. זה לא אומר שהאתר יעוצב באופן פשטני למדי, נהפוך הוא – המינימליזם הוא אחד מהאבות המייסדים של יוקרה אסטטית בכל תחומי העיצוב – החל מעיצוב פנים ועד לעיצוב תעשייתי. איפוק ועידון שולטים באופנת החברה הגבוהה ביד רמה.

ומה לגבי המעצבים, האנשים מאחורי הבמה, מאחורי הקלעים, הטכנאים השקטים? יש מגוון רחב של סגנונות עיצוביים, כמו גם שפע של מעצבים. השוק רווי במעצבי אתרים, ולכל אחד מהם יש העדפה שונה לגבי סגנון. נכון שאומרים שאנשי עיצוב אתרי אינטרנט צריכים להיות ורסטיליים ולהתאים את עצמם לכל לקוח, אבל בפועל, לכל מעצב יש העדפה לסגנונות האהובים עליו והוא מטפח בסתר סלידה מסגנונות שהוא לא מתחבר אליהם.
יש אנשי עיצוב אתרי אינטרנט שמאוד אוהבים סגנון קיטשי מתקתק ונופלים במקומות שצריך לעצב אתרי היי-טק מתוחכמים. אחרים לא מצליחים להתחבר לעיצובים שופעי חמימות, ומתחברים יותר לסגנון הקר והיוקרתי.

לסיכום, עיצוב אתרי אינטרנט הוא לא עניין חד משמעי. אפשר להתווכח על הצבעים השולטים באתר, על המבנה שלו, האם הם יפים או לא - והיופי, כמו גם עיצוב אתרי אינטרנט, הוא עניין סובייקטיבי. למרות זאת – בשורה האחרונה צריך להסתכל כמה פניות קיבלנו בסופו של יום. האם האתר הצליח לייצר לידים? ואם אין מספיק פניות – האם הבעיה טמונה בעיצוב האתר עצמו, במוצרים הלא אטרקטיביים בגלריה, או אולי בהעדר שיווק וקידום ראוי?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב